Varumärkesundersökning, Kivra

Varumärkesundersökning, Kivra

Case

Hur många har Kivra som top-of-mind gällande digital post?

Det är en av många frågor vi har hjälpt Kivra med under våren. Med hjälp av vår varumärkestracking följer de kontinuerligt upp varumärkets ställning på marknaden. Tracking ger dessutom möjlighet att se effekter av extern kommunikation, såsom huruvida en kampanj haft genomslag i en viss målgrupp.

 

Varumärkesundersökningen

Mät attityder, åsikter och uppfattningar!

Förutom tracking har Kivra genomfört en omfattande undersökning för att ta reda på kundernas åsikter, attityder och uppfattningar om varumärket och tjänsten. Resultaten gör att de kan fortsätta utveckla sin tjänst för att möta kundens behov och efterfrågan. Genom att veta vad kunden efterfrågar och tycker, kan de fortsätta leverera en riktigt bra produkt för sin målgrupp.

 

Här kan du läsa mer om Enkätfabrikens varumärkesundersökningar. 

varumärkesundersökning